marți, 25 noiembrie 2008

WINDSURFING LA SFARSIT DE AN ??

___Zilele de toamna tarzie pot fi convertite in splendite zile de windsurfing . Vantul de toamna este excelent iar soarele completeaza peisajul cu lumina lui calda . Doar apa e cam receeeeeeeeeeee . Ingheata mainile daca ai cazut de pe placa (eu am probat-o) . Am realizat azi o viteza maxima , de 52,3Km/h cu placa AHD GT-125L si vela Zimmer de 8.3m , la o viteza a vantului de 18-19 Knots din directia SUD , valuri mici . A fost o nebunie . Uiti de probleme , dureri de coaste , recesiune.......... Se aude in Italia Nico ?

4 comentarii:

Anonim spunea...

O zi excelentà din cìt se vede , mà bucur pentru tine dar sà stii cà ai cam sucit spada in ranà , mà intzelegi daaa...? Eu sunt in abstinentzà de 3 sàptàmani si cìnd mà uit la calendar cad in depresie.
Vreme infectà , plouà ìntruna , dar.... hai sà vedem partea pozitivà a lucrurilor. Dacà aici plouà , la munte ninge ca-n povesti , nu se mai vede atìta zàpadà la ora asta de multzi multzi ani ,dar despre asta mai vorbim.
Cu bine ,ne auzim deci...
Ciao.

Anonim spunea...

Bestial ! Cand voi merge si eu asa ? La cat ma dau eu insa , cred ca peste 80 de ani.Esti tare lulu . Vin la vara la tine poate ma ajuti si pe mine sa avansez un pic . Sa auzim de bine !Andrei.

Anonim spunea...

Salut! Am iesit pe Cornetu la sfarsit de noiembrie (27-28) si mi-au cam inghetat picioarele. Ar merge niste Alacati sau pentru cine are bani Dahab, Hurgada etc. Pentru cei care vor sa inceapa acest sport voi pune un echipament de incepator ( placa Nova BIC de 165L si vela de 4.2 )pe lacul Morii in Bucuresti, incepand din aprilie. Abia astept sa vad lacul plin de windsurferi ( in weekend-urile cu vant am fost doar 12 pe apa in acelasi timp ). Sarbatori fericite si sa va aduca mosu un costum de neopren :))
Andrei Ciceoi

Lulu spunea...

Se aude baieti ? Deci cine vrea sa inceapa...un echipament excelent pentru invatat , asteapta pe Lacul Morii . Bravo Andrei !Salut initiativa ta !Am sa-l sun pe "Mosu" despre neopren :))
Cu bine !